آموزش گام‌به‌گام بردگی جنسی برای نوجوانان!

به گزارش جهان به نقل از فارس، بعد از کتاب اروتیک «1984 » موراکامی که در نوع خود پدیده ای در بی حیایی و پورنوگرافی بود؛ «هتل آ…» را می‌توان یکی از منحرف‌ترین کتاب‌های چند سال اخیر دانست. در بین کتابهایی که خط قرمزها را رد کرده‌اند و ارزش‌ها را زیر سوال برده‌اند «هتل آ…» با تبلیغ نوع خاصی از انحرافات جنسی پیشگام است!

هتل آ… را نشر نگاه برای اولین بار در بهار ۱۳۹۴ با ترجمه‌ی نه چندان خوب آسیه و پروانه عزیزی راهی بازار کرد تا در میدان رقابت در بی حیایی و قبح زدایی از انحرافات عقب نماند.

این رمان آسیایی که یک قصه‌ دم دستی و سطحی از «اواگاوا» نویسنده‌ ژاپنی است، به قدری بی جاذبه و تکراری است که اگر بازی‌های جنسی نویسنده را از آن حذف کنیم، در حد قصه های شب کودکان تنزل پیدا می‌کند.

**تبلیغ انحراف،‌فریب خانواده و خودکشی!

جدای از موضوع و محتوای منحرف کتاب که عملا آموزش و تبلیغ این انحرافات است، شیوه های مختلف فریب خانواده به خواننده جوان کتاب آموزش داده می‌شود و از آن بدتر، مرگ نیز به عنوان امری دم دستی در این رمان معرفی می‌شود و آنقدردختر در مرز خیال و واقعیت خود را مرده می‌بیند و توصیفات زیبا از لحظات مردن و ایستادن نبض هستی ارائه می‌کند که خواننده مجاب می‌شود مرگ آن قدرها هم ترسناک نیست و تنها تجربه ای متفاوت است که انسان را از رنج‌ها خلاص می‌کند؛ پس می‌توان به اندازه‌ی کافی جسور بود و تا بی نهایت خطر کرد!

«هتل آ…» جدای از مضمون پست و داستان دم دستی‌اش به شدت از ضعف فرم داستانی رنج می‌برد. پیرنگ این داستان در موارد متعدد دچار اشکال است و قصه را غیر واقعی نشان می‌دهد. شخصیت‌های این رمان برای انجام کارهایشان انگیزه‌ی کافی را ندارند و گویی همه به زور نویسنده دست به حرکت‌هایی نامتناسب با روحیاتشان می‌زنند.

در واقع اگر شما صحنه های جنسی و آزار دهنده‌ی این کتاب را که اواگاوا همچون تاری در پود نقاط مختلف رمان تنیده است و با ارائه‌ی باوقفه و تعلیق می‌کوشد خواننده را تا آخر همراه کند، از داستان حذف کنید، هیچ چیز برای نویسنده نمی‌ماند که به وسیله‌ی آن خواننده را تا آخر رمان باخود بکشاند.

آنچه در پایان مطالعه‌ی این کتاب انسان را به شدت آزار می‌دهد این است که چطور ممکن است رمانی تا این حد ضعیف از جهت فرمی و به این شدت کثیف از جهت محتوایی تحت لوای جمهوری اسلامی ترجمه شود، مجوز نشر بگیرد و در دسترس جوانان قرار بگیرد.

**توضیح مضحک ناشر درباره کتاب

آیا کسانی که این رمان را ترجمه کرده‌اند، کسانی که آن را منتشر کرده‌اند و افرادی که به این اراجیف مجوز نشرداده اند، حاضرند این کتاب را به نوامیس جوان و نوجوان خود پیشنهاد دهند؟

از آن مضحک‌تر توضیح ناشر در پشت جلد کتاب درباره محتوای این رمان است:

«کتاب از عشق نامتعارف دختری جوان و مترجمی مسن که، رابطه ای روانکاوانه و نامعمول دارند تصویری استادانه ارائه داده است و …کتاب هتل آ… اثری سراسر روانکاوانه و پر از شگفتی است که اوگاوا استادانه آن را پرداخته است.»

واقعا کسی هست تا از مدیر انتشارات نگاه بپرسد کجای ارائه‌ چهره‌ی زیبا از بردگی جنسی و لذت بردن از آسیب دیدن و تا حدمرگ پیش رفتن کاری روانکاوانه است!؟ واقعا چسباندن این انحراف به یک ماجرای بی تعلیق تکراری کاری استادانه است!؟

متاسفانه محتوای کتاب آن قدر زشت است که حتی نمی‌توان جملاتی از آن را برای نمونه برای استحضار مخاطبان در ادامه منتشر کرد…

به ناشر محترم توصیه می‌‌شود اگر رسالتی بر دوش خود درمنحرف کردن جوانان می‌بیند حداقل دست از تحمیق کتابخوان ها بردارد و کتاب را بدون دروغ به عنوان اثری زیبا در تبلیغ انحراف بردگی جنسی نشر دهد و منتظر عواقب دنیوی و اخروی آن بماند.

همچنین به مسئولان وزارت فخیمه فرهنگ و ارشاد اسلامی توصیه می‌کنیم، وقتی چنین کتاب‌های پستی که از ابتدا تا انتهایش هرزه نگاری و تبلیغ انحرافات جنسی است، ‌به این راحتی منتشر می‌شود، ‌رسما بخش صدور مجوز کتاب و بررسی محتوای کتاب‌ها را تعطیل و از هدر رفتن بیت المال جلوگیری کنند تا حداقل مردم تکلیفشان مشخص شود و خودشان مواظب باشند که نوامیسشان هر کتابی را در بازار رسمی کتاب جمهوری اسلامی نخرند چون عملا هیچ نظارتی وجود ندارد…

href=”http://jahannews.com/fa/doc/news/477579/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86″>

بازی آزاد

اخبار کارگران